ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : شنبه 21 خرداد 1398برچسب:,

***مژده***مژده***

برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به اعضای وبلاگ در نظر دارم تا برای اعضایی که درخواست بنر کنند ، بنر زیبا و رایگان بسازم !! در بالای وبلاگ ابتدای ترین طرح را که خودم ساخته ام را می بینید !!

برای درخواست ساخت بنر ، باید نام کاربری (نام کاربری شما در این وبلاگ) و آدرس سایت و طرح خود را برای ما در نظرات بگذارید تا ما در زمانی کوتاه بنر شما را طراحی و در ادمه مطلب بگذارم!!



ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,

دانلود Gmail Notifier Pro  چک کردن سرویس جیمیل


کاربرانی که به صورت معمول هم با اینترنت سروکار دارند معمولا حداقل یک پست الکترونیکی شخصی برای خود ساخته اند تا برای ارتباطات راحت تر از آن بهره بگیرند. سرویس جیمیل که چند سالی است ارائه شده توانسته در همین مدت هم جز محبوب ترین سرویس های پست الکترونیکی باشد ؛ چک کردن پست الکترونیکی کار فوق العاده ساده ای اما زمانی که پست الکترونیکی زیاد درگیر می شود و دائما ایمیل های جدید ارسال و دریافت می گردد کار کمی دشوار می شود و نمی توان در لحظه دریافت ایمیل را چک کرد. Gmail Notifier Pro یک نرم افزار فوق العاده ساده اما در عین حال بسیار کارآمد است که به واسطه آن کار می تواند با تعریف اکانت خود که در سرویس جیمیل ساخته است با فاصله های 1 دقیقه ای ایمیل خود را چک کند. به این ترتیب کمترین زمان لازم است تا کاربر متوجه شود که ایمیل جدیدی دریافت کرده است.
نکته بسیار حیاتی در مورد این ابزار سازگاری با دیگر امکاناتی است که گوگل ارائه می دهد ؛ Google News ، Google Calendar ، RSS ها ، و Google Reader از دیگر اکانت هایی هستند که می توان با تعریف آن ها در Gmail Notifier Pro اخبار و پیام های جدید را دریافت کرد. نکته مهم دیگر هم امکان تعریف چند اکانت همزمان است ؛ یعنی می توان برای مثال دو ایمیل متفاوت تعریف کرد که در صورت دریافت خبر جدید به صورت جداگانه نمایش داده خواهند شد. کار کردن با این ابزار بسیار ساده است ؛ پس از نصب و اضافه کردن اکانت زمانی که ایمیلی دریافت می شود در Taskbar منویی ظاهر می شود که بخشی از ایمیل و سرتیتر آن را نشان خواهد داد. تمامی تنظیمات از جمله تم ها ، زمان چک کردن برای ایمیل های جدید ، کانکشن ، زمان بندی عملکردها ، هماهنگی با مرورگرها و گزینه های دیگر با اختیار کاربر ویرایش و ذخیره می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier Pro v2.4.1:

- چک کردن لحظه به لحظه ایمیل


- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار


- نمایش ایمیل ها در پنجره ای کوچک کنار ساعت ویندوز


- هشدار دریافت ایمیل به همراه یک زنگ قابل تنظیم


- هماهنگی با دیگر سرویس های گوگل


- امکان تعریف چند اکانت به صورت مجزا از سرویس های مختلف


- امکان تنظیم پوسته نرم افزار


- قابلیت هماهنگی با مرورگر دلخواه


- تنظیم کانکشن نرم افزار


- حجم بسیار مناسب


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,

فکر نکنم Internet Download Manager یا به عبارت ساده تر IDM را کسی باشه که نشناسه ..

IDM Cracker Tool 1.0 نام نرم افزاری می باشد که با آن می توانید تمامی نسخه های نرم افزار محبوب و کاربردی Internet Download Manager یا به عبارت ساده تر IDM را کرک نمایید. ویژگی که این نرم افزار نسبت به تمامی تسخه های دیگر آن دارد این است که از سورس نرم افزار را کرک و پچ می نماید و به همین دلیل نیازی نیست که برای هر نسخه از نرم افزار ، یک پچ جدا داشته باشد

                   

دانلودIDM Cracker Tool 1.0 با حجم حدو.د۴۰۰ کیلو بایت از ادامه همین پست




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,

Maxthon

Maxthon 3.1.1.1000 مرورگرقدرتمند و انعطاف پذيري است كه از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ويندوز)استفاده كرده و بر خلاف آن داراي قابليت ها و امكانات بسيار زيادي ميباشد. نكته قابل توجه اين است كه اين مرورگر تقريبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ويندوز اشغال ميكند از اين رو مانع كاهش سرعت در سيستم ميشود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,
save2pc Ultimate 4.22 Build 1344  یک نرم افزار کاربردی حرفه ای است که به شما کمک می کند تا ویدئوهای آنلاین سایت های معتبری همچون Youtube, Google Video, Myspace Video و غیره را دانلود کرده و به فرمت های معروفی همجون AVI ، WMV ، FLV ذخیره نمایید.

 

قابلیت های نرم افزار  save2pc Ultimate 4.22 Build 1344 :

  • قابلیت دانلود از سایت هایی همچون Youtube, GodTube, Google Video, Myspace Video, Megavideo.com, Break.com, DailyMotion.com, TeacherTube.com , RedTube, P.ornoTube, YouP.orn, Megarotic, yuvutu
  • قابلیت تجزیه و دانلود همزان از سرورهای مختلف
  • قابلیت تبدیل فایل ویدئویی دانلود شده به فرمت های قابل پخش در iPod, PSP, PDA, iPhone, Mobile Phone
  • قابلیت ذخیره فایل ویدئویی دانلود شده به فرمت AVI ، MPEG ، FLV ، WMV
  • قابلیت تبدیل فایل ویدئویی دانلود شده به فرمت های دستگاههای پخش کننده همراه همچون
  • MOV ، MP4 ، 3GP ، 3G2 ، MP3 ، WAV
  • قابلیت نمایش فایل ویدئویی قبل از دانلود و همچنین تغییر ، حجم ، اندازه و کیفیت ، قبل از دانلود


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس